25:e Juni...

Ja... Idag känns det lite bättre med huvudet... Tur det... Så att jag kan åka lite ring till helgen =P Det vore ju inga fel i det här fina vädret som vi har fått....

Måste berätta... Igår när Krister kom hem från jobbet så såg han när våran granne med hundarna var här utanför och gick och så kom det en tant med en liten hund och han med hundarna åkte efter som en vante och orkade inte hålla i hundarna, så han tappade taget... Och hundarna verkligen kastade och slet med den lilla hunden... Jag trodde aldrig att det skulle gå vägen... Men som tur var så är den lilla hunden bara chockad...
Och idioten till "husse" till dom stora hundarna frågade inte ens tanten hur det gick med lilla vovven utan vara bara intresserad av sina sår han hade överallt efter att ha släpats en bra bit på asfalten...
Sen gick han in... Så jag och en massa fler grannar gick fram till tanten, som berättade att det här var 3:e gången som det här hade hänt med samma hundar... Så alla ville att hon skulle göra en anmälan, och jag hoppas verkligen att hon gördet också... Alltså det har ju hänt TRE gånger... Det är ju helt sjuk!!!

Igår kväll så gick vi ner till bron vid älven och badade hundarna... Eller ja, dom doppar mest tassarna och trampar runt lite i vattnet  och plockar pinnar som ligger på botten =) Så söta så...

Nej, nu ska jag ta och fixa lite, gå ut med hundarna och så...
Ha det så bra i värmen =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0