18:e Juni... Award

Jag har fått en Award av min mamma =) Världens bästa mamma <3

Tack så jätte mycket mamma =)



Sen ska man ju skicka den här till åtta personer också =) Och lägga in den i menyn...
Men dom som får min award är:

MAMMA

Moster Anna

Sofia

Isabelle

Sandra

Lenita

Emelie

Lill Anna




Annars då... Jo... Har varit inne till Karlskoga med mamma och Sofia och köpt kompostgaller, så vi kan göra ett litet staket till hundarna vid husvagnen.... Och så var vi till systembolaget och handlade inför helgen =) Och så ÖoB och Jysk också och mamma handlade partytält och mixer... Så nu är vi på G inför midsommar helgen =P Fattas bara ett kubb spel, men det ska fixas... Krister och jag var på Kronhallen igår och skulle köpa ett kubb spel, men det var allt det klenaste, pinnarna kommer ju gå sönder om vi ska spela med det, nej vi behöver rejäla grejer =P Eller vad säger ni?! *haha*

Så det blir väl att åka in till Karlskoga och köpa det idag om vi hinner, ska ju tvätta husvagns madrasserna idag och sy färdigt dom fyra sista dynorna... Och så skjutsa mamma till banken också....

Nepp, nu har jag inte tid med det här längre... Ska fixa lite innan Krister kommer hem, så ska jag ju se på "våra bästa år" också... Det kan man ju inte missa =P

Nu kanske jag inte kommer skriva nåt mer förrens efter midsommar helgen =/

Förresten, det vore kul att veta vilka ni är som läser min blogg =) Så skriv gärna en kommentar =P

Ha en toppen midsommar helg =)


Kommentarer
Postat av: Annika B

jag hoppas att ni alla får en supertrevlig midsommar, skickar en stor blomsterbukett via datorn))Sköt om er alla.

Oj, glömde tuggben till jyckarna från oss.

Kram och ha det bra

2009-06-18 @ 14:30:24
URL: http://www.zopherys.se
Postat av: lillanna

Jag läser din blogg! :D Tack för Awarden! Hoppas ni får en underbar midsommar!! Kram

2009-06-18 @ 15:27:53
URL: http://annab.bloggagratis.se
Postat av: Emelie

men tack! gulligt utav dig ;)



haft en bra midsommar?

2009-06-21 @ 19:41:23
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Jag läser också bloggen med jämna mellanrum =) Tack för det söta awardet <3

2009-06-23 @ 12:28:57
URL: http://www.meandmyworld.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0