16:e Juni... Sol

Jaha... Känns som att jag inte riktigt har nåt att skriva här... Men så är det kanske alltid =P Kommer på en massa som jag tänkt skriva men sen försvinner det när ja väl sitter här...

Men solen skiner ute idag iallafall =) Det är ju ett plus...

Igår då... Ja, då skulle jag gå och möta Krister när han slutade jobbet tänkte jag, för vi och Nicklas och Sofia skulle åka in till Karlskoga... Men jag kom bara ett par hus bort, där träffade jag på Tobbe så vi stog och pratade tills Krister kom...
Sen ner till bron och hämta Nicklas och Sofia sen in till Karlskoga och köpte dricka och färsk potatis och lite så =) Sen hem till mamma med Nicklas och Sofia igen och sen hemåt...
När vi kom hem så dök Tobbe in till oss, så Krister och han kolla nåt till Tobbes bil... När spärr... Han vill tydligen köra fortare med Supran =/ Tycker att den går tillräckligt för ja =P
Så jag lagade mat så länge, medans dom satt vid datorna så vi bjöd Tobbe också på lite mat, sen skulle han iväg, han kom på att han skulle till Kronhallen innan som stängde, det kom han på vid typ 10 eller 5 i 9... Fast han har ju en snabb bil så det hann han nog med...
Vi gick ut med hundarna  och sen blev det titta på tv....

Idag ska vi till min pappa när Krister slutar... Han behövde hjälp med bilen....Bara en massa krångel med bilar ju... Så det blir väl att jag får spela tvspel med Magnus så länge kan jag tänka mig...

Igår förresten så kom vi fram till ett datum när vi ska åka till västkusten... Så det är 5 veckor kvar nu... Hoppas att Nicklas och Krister hinner fixa mammas bil innan dess bara.... Det är nog dags att lägga på ett kol nu med det tror jag....

Nej, nu är det dags att gå ut med pojkarna igen sen blir det att försöka sy ett par dynor till husvagnen idag också... Dom ska ju va klara på fredag...

Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Anna

Va kul vilket datum ska ni dit och vart ska ni?

Kram

2009-06-16 @ 22:09:46
URL: http://gumminasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0