15:e Juni... Helgen

Ja, helgen då...

I fredags så kommer jag inte ihåg riktigt vad vi gjorde på dan, men på kvällen iallafall så var Nicklas och Sofia här och vi kollade på film och åt en massa godis =P Sen blev det att åka in till stan en sväng och kolla på folk och bilar, men det var rätt tråkigt så vi åkte hemåt igen... Sen skjutsade Krister hem dom....

Sen på lördagen så hämtade vi Nicklas och Sofia igen och så gjorde vi mat hemma hos oss... Krister och Nicklas åt Kebab och Pommes Frites och Sofia och jag åt Tacos *Mums* Sen blev det en film till det och sen blev det att åta munkar och spela Wii =P
Och det var ett jävla liv hos grannen också, tydligen så bråkade dom rätt rejält =/ Inte bra... Det var våran "gamla kompis" och våran granne... Grannen fick tydligen käken sönder slagen och våran kompis ena ögonbrynet pajjat... Och portdörren är ju inte så fin heller =/ Tur att det var folk med som kunde stoppa dom, annars hade det nog gått riktigt illa... Men nån ringde tydligen polisen också...
Sen så skjutsade Krister hem Sofia och Nicklas på natten...

Igår då... Ja då kom Moster Anna med familj förbi med ett usb minne, så sen la jag in bilderna från Kim´s dop och lite bebisbilder på deras hund Baltazar och mina pojkar.... Han ser verkligen ut som en liten nallebjörn på dom bilderna lilla Baltis =) Så söt...
Sen ner till mamma och där var Anna och dom så jag lämnade tillbaka usb minnet och sen åkte vi och mamma ut i skogen och kollade på hus... Men hittade inget som föll oss i smaken =P Men det är väl bara att fortsätta att leta antar jag =)
Sen hem och fixade i vårat köksskåp som är fullt av mögel =/ Inte alls bra... Men tydligen så är det mögel i en hel del lägenheter i vårat hus... Och hur bra är det då?? En av grannarna fick flytta för att hon blev såå sjuk så hon kunde inte bo kvar för möglets skull...

Sen gjorde vi lite mat... Jätte stark kyckling och pommes frites =) *Mums*

Nej, nu ska jag ta och kolla posten, sen blir det ut med hundarna igen

Kommentarer
Postat av: Tanten

Låter märkligt att ni inte hittar något hus. Jag ser massor när jag är ute o åker...

2009-06-15 @ 19:45:37
Postat av: Anna

Hej. När vi bodde på sandgatan så hade vi oxå massa mögel och fukt. Det hör nog till husena fniss Se till att få det fixat! Ni kan ju bli sjuka.

Kram kram

p.s jätte fina bilder. Tack! :)

2009-06-15 @ 20:36:54
URL: http://gumminasan.blogg.se/
Postat av: Linda

Lenita - Klart vi ser en massa hus... Men inget som vi vill ha =P



Anna - Jag tror inte att det går att få bort möglet.. Det sitter i hela ena väggen i köket och har varit där sen vi flyttade in... Vi sa till om möglet flera gånger då, men det har inte hänt nåt... Så ska vi ju inte bo kvar här så länge till =(

Kram kram

2009-06-16 @ 10:14:21
URL: http://bigbeauties.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0