12:e Juni... Sniglar

Imorse när jag var ute med Enzo så ville han inte riktigt följa med... För igår morse när vi var ute så trampade han på en snigel och det knakade lite och han blev så rädd... Min jätte bebis =) Så idag så vägrade han verkligen då i skogen, så vi fick ta en annan sväng idag.... Lilla plutten....

Igår blev det en massa städande här hemma... Usch och fy så jobbigt =P Sen blev det pizza på det =)

Idag ska jag till min pappa en sväng, så skulle jag bli bjuden på mat =) Inga fel... Sen kommer Krister och hämtar mig när han slutar jobbet...

Nu blir det att göra sig iordning lite och sen blir det att ta en sväng med hundarna...

Ha det så bra!!

Kommentarer
Postat av: Rögla

Pizza på mem o zin ?

2009-06-13 @ 11:13:06
URL: http://www.pga.nu
Postat av: Linda

Nepp, Babylon såklart =P

2009-06-13 @ 12:44:35
Postat av: Rögla

Nja man måste ju gå så långt då.

Man vill ju spara på krafterna tills man kommer till sängen . för där ska man orka sova :)

2009-06-13 @ 14:11:34
URL: http://www.pga.nu
Postat av: Linda

Jo men vi har ju bil =) Så då behöver man ju inte gå alls...

2009-06-14 @ 00:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0