10:e Juni... Tvångstankar?!

Ja, min hund Enzo har en hel del tvångstankar.... Skumt, men så är det...
Till exempel... Varje gång när vi ska gå ut så när jag tar fram hans koppel så är han med ute i hallen, men sen måste han gå in i vardagsrummet, skälla en gång där inne, sen kan han komma tillbaka till mig och få på sig kopplet...
Och han kan inte dricka vatten i skålen till höger, utan står och gnäller tills man kommer och fyller på vatten i den vänstra skålen om han tycker att Harry har varit där och dreglat för mycket...
Eller på nätterna när vi sover... Så är han uppe och rör på sig då och då och så kommer han tillbaka till sängen och står och gnäller tills jag sätter mig upp och säger "Kom då lilla gubben" och klappar i sängen...

Och så en hel del andra saker som han har kommit på att han måste göra... Men han är såå go min lilla ängel =) Och han har så dumma och roliga ideér... Men man har aldrig tråkigt med Enzo i närheten iallafall =P

Idag avslutas en del av tävlingarna jag är med i också... Ska bli kul och se om man kanske vinner nåt... Inte för att jag tror det med min otur jämt... Men jag håller iallafall tummarna för min skull =P

Igår var vi inne till Karlskoga en sväng och handlade lite, men vi hittade inte det vi var ute efter... Kan inte skriva det här, då det är en liten överraskning till någon så kanske läser min blogg =P Men kan skriva det när vi har lyckats fått tag på det vi letade efter... Men vi får nog ta och skicka efter det...

Sen hem till mamma och hämta henne, sen vidare till Kronhallen och handla lite och mamma fick en ny slang till dammsugaren...
Sen hem och gör lite mat....

Idag så har jag suttit här vid den här förbaskade dator och försökt att fixa ett program... Men icke... Jag blir så arg på mig själv och datorn så att jag... ja... lugn nu...
Men jag lyckas iallafall inte at fixa det jag ska fixa... Men skam den som ger sig!!

Nu ska jag fixa vidare =P
Ni är väl med och tävlar nu va?!

Ha det så bra!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha stackars Enzo :)

Kram kram

2009-06-10 @ 22:13:52
URL: http://gumminasan.blogg.se/
Postat av: Emelie

ja det var jättemysigt med studenten, man blir nästan avis och vill göra det igen ;)

nu har jag precis skjutsat ned honom på krogen. får hoppas han får kul!

2009-06-10 @ 23:11:49
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0