Stranden...

Japp, idag har vi varit på stranden igen då... jag, mamma, Sofia, Annelie och Pondus... Sen kom Anna, Patrik, Kim och Baltazar i båten... Men då höll vi på att packa ihop våra grejer, för det såg ut som om det skulle bli regn... Men har det kommit nåt regn då?! Nepp... Så vi packade nog ihop i onödan, kunde ju ha stannat ett tag till =)

Sen när jag skulle skjutsa hem mamma och Sofia så stannade vi hemma hos mig och hämtade en mätgrej som vi skulle dumpa hos pappa... Han höll på att fixa Audin... Så han ville ha hjälp av Krister sa han =)
Sen berättade han att han skulle sälja Magnus cross för dom tillverkar inte delar till den längre och det är en -04 så det borde dom väl göra... Nej, så nu ska lillebror få en värsting cross =P Jag som tyckte att det gick som attan för honom på den lilla 50 cc... Men det duger visst inte =P

Krister ringde förut när vi var på stranden också och sa att dom var klara med jobbet i Ilsbo så dom kommer hem idag istället =) Inga fel... Så nu har jag städat så svetten sprutar *hihi* så jag hoppas att han blir nöjd när han kommer hem... Jag hade ju tänkt att städa i kväll när det inte är så varmt, men det gick ju inte för sig... Fast det är skönt att han kommer hem =) Så kanske vi får sova lite på nätterna här hemma... Enzo är så orolig och vaktig när inte husse är hemma...
Och stackars Krister då... Han kommer nopg inte få det lätt när han kommer innanför dörrn... Med två stora bufflar som ska fram och hälsa... Enzo brukar bli som en galning när Krister kommer hem efter att ha legat ute på jobb, men då har ju Harry varit så liten så han har ju inte fattat riktigt vad som hänt... Men det gör han nog nu =) Tur att vi har både grisöron och knorrar hemma =P Så kanske det går att locka dom med det =)

Nej, nu blir det att pallra sig ut i solen med pojkarna på en liten promenad...
Ha det så bra i den härliga sommarvärmen....

Förresten, ni har väl inte missat mammas tävling på hennes blogg???
Kolla in vet ja:
http://ankislillavarld.blogspot.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0