Stranden & Sibylla

Ja... Idag har jag, Krister, Nicklas och Sofia varit till sandviksbadet =) Jätte trevligt... Det var iallafall mycket kallare än vad det är i Degernäs... Kanske är för att det blåser utåt i sandviken och inåt i Degernäs =P Eller jag vet inte, kallare var det iallafall...
Sen började det komma en massa mörk gråa moln så vi pallrade oss iväg till bilen efter ett långt och skönt dopp... Sen bar det av vidare till Sibylla så vi fick lite gott i magen också =) Inga fel...

Nu är Krister iväg till min pappa och hjälper honom att skruva ihop hans bil... Så det tar väl en stund antar jag... Så jag har kollat runt lite om jag hittar nåt hus som är till salu, men hittar inget som passar =/

Nu ska jag ta och mata mina små vovvar lite...
Ha det så bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0