Prison Break...

Ja, igår äntligen började favorit programmet Prison Break igen =) Lika spännande som alltid =) Som jag har längtat...

Igår var vi (jag, Krister & Nicklas) inne till Karlskoga, till Bjuhrs och köpte grejer till mammas Vilde Bill, så nu har han fått nytt lyktglas och ett generatorfäste =) Så jag hoppas att han blir glad nu =) Så till helgen antar jag att Krister ska greja bil, säkert Nicklas också... Vad ska jag ta och hitta på då då??

Sen efter skroten blev det att åka hem och göra lite mat, fiskpinnar och mos, snabbt och smidigt =P Men idag har jag tänkt att göra stark kyckling, pommes och bollar med tomatbearnaise =) *Mums* så nån god sallad till =)

Nu ska jag iallafall fortsätta och städa lite, har ju börjat lite halvt redan, fixat disken och plockat undan lite, så nu är det bara golven kvar *puh*, känns som om man aldrig blir färdig ju...

Mamma hade tydligen fixat besiktnings tid till Vilde Bill också, så på måndag 10 i 3 så får ni hålla tummarna för oss *hihi* men det kommer nog gå bra... Dom lär ju inte sätta spanska flaggan på honom iallafall =S

Nej, nu måste jag slita mig härifrån, skulle ju bara kolla banken lite och vips så är man fast =P
Men ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0