Lite shopping...

Idag så har jag, Sofia, Anna och Kim varit på stan i Karlskoga... Jag köpte mig 2 par shorts (ett par vita och ett par gula) skit snygga =P och sen en ny deo och så en jätte fin vit bikini... Som jag kom hem och upptäckte att jag inte alls trivdes med den... Så mamma fick den istället....
Så tog vi en varsin glass på torget också... För det är ju inge gott med Rom & Russin glass =) *Mmm*
Sen efter stan hade vi kju tänkt att åka till Sandviksbadet, men icke.... Det ville inte vädret, det började åska, blixtra och regna massor så vi åkte hemåt istället...
Skjutsade hem Anna och Kim och sen hem till mig och lämnade maten jag handlat och sen följde Sofia med mig ut med pojkarna också innan vi åkte ner till mamma och skjutsade henne till affären...

Efter affären gick jag och Nicklas en promenad med Diesel och Ace... Sen gick vi ut badade med dom också, sen satt vi nere vid vattnet med dom också... Sen blev det mat =) Sill och färsk potatis *Mums* Inga som helst fel =P

Sen hemma blev det att gå långpromenad med hundarna... Men det blev nog lite för varmt för mina pojkar... Så jag fick svalka av dom när jag kom hem... Mina pluttisar =)

Så pratade jag med Krister förut också och han var vid havet och kände på vattnet, men det var iskallt sa han... Det är det ju inte i vårat "havet" iallafall =P

Nej, nu blir det att ge vovvarna lite kvällsmat och sen vänta en stund och gå ut och ta en kvälls kiss med pojkarna... Sen blir det att lägga sig lite tidigare idag än dom andra dagarna...
Ingen ordning på mig när inte Krister är hemma tycker jag... Sover för lite, uppe hela natta och glömmer bort att äta... Hmm... Inte undra på att man har gått ner 2 kilo sen i måndags när Krister åkte... Det kanske inte är så bra...

Aja... nu har jag inte tid med det här nåt mer....
Ni får ha det så bra!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lilla pussan!

Det är ju ingen ordning alls...du får komma till mamma imorron! Tack för bikinin...jag har ABSOLUT kropp för den, haha...men det ska f*n till om jag inte ska använda den!



Ses i morgon! Kram kram!

2009-07-01 @ 23:22:22
URL: http://ankislillavarld.blogspot.com
Postat av: Linda

Nepp... Ingen ordning alls... Kommer imorgon...

Varsågod... Jo då, den passar säkert alldeles utmärkt till dig =) Kram kram

2009-07-01 @ 23:32:00
URL: http://bigbeauties.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0