Helgen...

Ja helgen då... den har ju bestått av en massa regn och rusk.. usch och fy va tråkigt... Men vi har ju tatuerat lite =) Nåt kul i allt regnandet...
Tänkte att jag skulle lägga in bilder från lördags natten.. För det råkade bli lite sent... Sitta vid klockan 3-4 på natten och tatuera kanske inte är det smartaste man kan göra, men det blev riktigt bra iallafall =) Men lite trötta va vi nog allihop tror jag.... Runt 12-1 tiden så kom Mattis hit också... Han fick skjuts av TC och Moa.. Och jäklar va han tjat hela tiden... Stackars lille Bosse vara väl den som fick stå ut med mest tjat.... Och Tobbe då förstås... Ja, munnen gick i ett på honom.... Tala om full =)

Annars då... Krister och Nicklas fixade lite med mammas bil, Vilde Bill ni vet =) Han är på bättringsvägen nu... Så snart får vi nog se han på vägarna igen =) Men det lär ju både synas och höras =P

Annars har det inte hänt så mycket här i helgen... Kollat på ett par filmer, busat i skogen med hundarna och lite så....

Jag skriver lite mer senare idag... Och lägger in lite bilder.... Men nu måste jag göra mig iordning och gå ut med pojkarna i regnet...

Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vaddå, se o höras!!?

Vi smyger, hehe...



Kram underbar!

2009-07-06 @ 14:09:16
URL: http://ankislillavarld.blogspot.com
Postat av: Linda

Ja, den dundrar ju och smäller =P Här går det inte att smyga inte =)



Kram kram

2009-07-06 @ 15:15:19
URL: http://bigbeauties.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja, den dundrar ju och smäller =P Här går det inte att smyga inte =)



Kram kram

2009-07-06 @ 15:15:30
URL: http://bigbeauties.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0