9:e Juli...

idag ska jag med mamma till veterinären... Diesel och Ace har fått vatten eksem eller nåt, så som dom har badat är ju inte det så konstigt, Diesel fick ju det förra sommaren också...
Så när vi ska dit iallafall tänkte jag att jag skulle säga till om kortison (ifall nån av pojkarna skulle bli ormbitna när vi åker på semester)....

Igår var vi nere hos mamma ett par timmar efter att Krister kommit hem från jobbet, så han och Nicklas grejade med Vilde Bill, och det går faktiskt framåt... Så idag ska Krister och jag iväg och köpa avgasbandage, avgasskarv och en slang, det var säkert nåt mer också... Och så tänkte vi dumpa sommardäcken nere hos Nicklas så att han kan få byta dom =)
Så klippte mamma mitt hår igår också =) Blev faktiskt nöjd, men måste nog klippa lite till på luggen =) Tack mamma =)

Nej, nu ropar TV´n efter mig, det är ju "våra bästa år" =P
Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej. Kostar Kortisonet något? Jag ska oxå ha, men förra året fick jag :)

Kram kram

2009-07-09 @ 10:55:49
URL: http://gumminasan.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja, man får ju ett recept att hämta ut... Om du inte ska till veterinären på nån typ "undersökning" så kostar det 80 kronor att få ett recept...



Kram kram

2009-07-10 @ 09:17:37
URL: http://bigbeauties.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0