8:e Juli...

Sitter här och väntar på att vovvarna ska vakna igen så att vi kan gå ut på en promenad... Men dom sover som små grisar =) Så söta så... Men inte så konstigt kanske, Enzo har tyckt att det har varit så varmt i natt så varken han, jag eller Harry har fått sovit nåt i natt... Så dom tar väl igen det nu =)

Idag blir det att åka ner till mamma och Krister och Nicklas ska fixa lite med Vilde Bill.... Jag har bokat om besiktningstiden till torsdag den 16:e istället, så jag hoppas att dom lyckas få fixa påden tills dess, men det trodde Krister att dom skulle...
Så under tiden medans dom fixar bil så ska mamma och jag (och troligtvis Sofia) åka och handla och sen skulle jag hjälpa mamma med bloggen...

Funderar på att fixa nåt nytt med min egen blogg också, nu är det ju ett tag sen jag fixade med den... Har ju inte ens fått upp en bild på min lilla sötnos Cappe ens i menyn =/ Det är ju inte snällt av mig...
Ska ta lite nya bilder på Cappe också, har ju bara när han är liten plutt, han börjar ju bli stor nu min kille =) Och sååå fin...

Oj, nu kvicknar Enzo till, dags att ge sig ut =)
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Jag bild på Cappe vill iallafall jag se =)Kram

2009-07-08 @ 12:28:06
Postat av: Linda

Ja klart du ska få =) Tänkte ta lite kort på lilla gubben idag =)

Kram

2009-07-08 @ 13:52:04
URL: http://bigbeauties.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0