18:e Juli & Semester...

Japp, nu har Krister semester i 3 veckor =) Skönt...
Igår var mamma och jag inne och besiktade Vilde Bill, det gick ganska bra faktiskt... Förutom en liten grej och det var ju att ena bromsoket läckte... Så Krister och Nicklas skulle kolla på det igår och sen blev det en sväng till Biltema i Karlstad för att köpa nytt bromsok och även en sväng förbi Burger King när vi endå var i Karlstad =P
Så köpte vi en hundbur till bilen igår också... Men det vart väääldigt trångt för pojkarna i den =( Så mamma ska köpa den av oss istället... Det var ju synd att den inte passa pojkarna... Så det blir att skaffa en grind längst bak istället...

Idag är Krister ner till mamma och dom igen och ska fixa det där med bromsoket... Hoppas att det går vägen nu, så att vi kan åka på våran semester på måndag =)

Just ja, vi har budat på ett hus nu också =) Så håll tummarna nu =)

Nej, nu vet jag inte va jag ska skriva för nåt mer, så det kanske blir att jag skriver en annan dag, fast nu åker vi ju bort i en vecka eller nåt, så det dröjer nog ett tag innan jag skriver...

Just det... På måndag fyller min lillebror Magnus 7 år =) Grattis Lillebror!!

Ha det så bra!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag håller tummarna!

Kram

2009-07-19 @ 01:04:55
URL: http://gumminasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0