15:e Juli...

Igår så var vi nere till mamma igen och Krister och Nicklas fixade med mammas bil... Som vanligt nu för tiden =P
Och så har vi ändrat den där besiktningstiden igen... hmm... så nu är det på fredag den ska besiktas...
Idag ska vi åka in till Autoexperten och köpa nån mer packning och en avgasrörsbit... Sen ska dom fixa bakljusen också, det är nåt glapp där... Ljuset i fram fixade dom igår...

Så busade jag med mina pojkar igår på gräset och när jag kom in med Harry så såg jag att han har prickar öcer hela ryggen, nacken och huvudet... Så jag undrar om han kanske är gräsallergiker eller om det var kryp i gräset som kanske har bitit honom...

Och just ja... Igår hade jag en fästing *blä* så vidrigt... Kände att det var nåt på ryggen som gick att pillra på, min första tanke var direkt "fästing!" så jag tog i och ryckte och fy, där hade jag fästingen mellan fingrarna, så jag i ren panik kastade iväg den... Usch och fy, det var det vidrigaste jag varit med om... Kändes som om jag hade fästingar överallt sen... *ryser* Vidrigt vidrig...
Och inte nog med det... När vi kom hem så rev Harry ner ett glas i golvet så det gick sönder, och då fick jag självklart en glasbit i foten också... Det gjorde ont kan jag lova...

Krister och jag var och kollade på ett hus igår igen, vi har varit och kollat på det förut... Och sen tog jag med mamma och Sofia och visade och jag tror att vi har hittat ett hus som får duga =) *Jätte glad* Så idag ska Krister ringa mäklaren och banken, så nu hoppas jag på att det blir vårat =)
Vore sååå skönt att komma ifrån sandgatan nu... Vill verkligen inte bo här längre, tycker att jag har stått ut länge nog på det här jävla skit stället nu... Så snart kanske man ska få börja packa då =) Så jag längtar....

Nej, nu är det dags att gå ut med hundarna igen, mina små sömntutor =) Sen så måste jag dammsuga igen, så imorse att jag hade ju missat en massa glasbitar efter igår, så lika bra att fixa det innan nåt av djuren får en bit i tassen...

Just det... Till helgen börjar ju Kristers semester då kommer jag nog inte sitta vid datorn, så det kommer nog bli lite bloggtorka här då... Men ska försöka slänga in ett och annat inlägg...

Ha det så bra!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej. Kul att ni äntligen har hittat ett hus. Håller tummarna! Inte långt i från oss va?!

Kram kram

2009-07-15 @ 14:06:48
URL: http://gumminasan.blogg.se/
Postat av: Linda

Jo, det är allt en bit.. Krister kommer ha lite mer än 6 kilometer till jobbet...

ja, nu får ni hålla tummarna =)

Kram kram

2009-07-15 @ 14:11:43
URL: http://bigbeauties.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0