14:e Juli....

Nu är det verkligen inte länge kvar innan Krister har semester =) Ska bli så skönt att komma iväg ett tag, bort från Degerfors... Så på måndag åker vi, Krister, jag, Nicklas, Sofia, Enzo och Harry =)
Det blir först Skara Sommarland sen Borås Zoo och sen blir det Varberg och bada i havet och så Ullared också =) Det ska bli så kul... Och jag ska försöka få lite bilder också, om jag som vanligt inte glömmer kameran... Men jag har skrivit en lapp att den ska med =P

Igår var vi inne till Bjuhrs igen och skaffa fler grejer till mammas bil, nya spolarmunstycken och nån grej till lyktan i fram... Det är ju nåt vajsing där kan man säga... När halvljuset är på så lyser det svagt i blinkers och hela köret till och med blinkersen på skärmen lyser... och när man blinkar så blinkar varannan i blinkersen och varannan i halvljuset =/ Skumt det där... Jag tror inte att bilprovningen går med på det =P Så jag hoppas att Krister och Nicklas får fix på det där =)

Hoppas att det inte blir nåt regn idag, det var ju så fint igår ju... Trodde nästan att det kanske kunde hålla i sig, men icke =(
Nu ska jag gå ut med mina pojkar...

Ha det så bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0