10:e Juli...

Igår var jag ju med mamma till veterinären... Så jag fick med mig receptet på kortison... Sen åkte vi och köpte hundmat till mammas hundar och sen hem till mamma och så bjöd hon mig på våfflor =) *Mums*
Sen hjälpte jag mamma och bli medlem på Facebook =)

Sen var det bara att åka och hämta Krister på jobbet...
Och så gick vi en långpromenad med hundarna i regnet, gissa om vi vart blöta =P Hade regntäcke på hundarna iallafall så dom blev inte allt för blöta... Skönt det, när dom ska upp i sängen till oss och sova =)

I helgen då... Ja, det blir att vara nere hos mamma och fixa med Vilde Bill... Han ska ju besiktas på torsdag =) Och idag blir det väl att åka till Bjuhrs igen och fixa en slang...

Nej, nu ropar TV´n igen (och dammsugaren efter det)  =P
Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0