Redan söndag...

Helgen har gått otroligt fort tycker jag... för fort...

I fredags var jag hos mamma och fixade med hennes blogg... Krister och Nicklas var inne hos morbror Peter och fixade lite med bilen....

Igår tog vi och la ner sätena i bilen (så att hundarna fick enda fram till framsätena att vara på), för hundarna skulle åka med hela dagen... Så jag bäddade iordning med 4 filtar, 2 täcken och 4 kuddar till mina älsklingar, det var så att jag tänkte ligga där bak själv =P Sen la jag in ett varsitt ben åt dom =)

Sen bar det iväg till McDonald´s och köpte cheeseburgare, 4 stycken så hundarna fick också =P Sen till Biltema och köpte avgasbandage, säkringar och en styrled...

Sen åkte vi vidare till Marieberg =) Så där köpte vi en parfym till Krister´s bror (DKNY) och så fick jag en ny av Krister i Alla hjärtans dag present också =P Samma som jag redan har, fast den är nästan slut... Hugo Boss Intense heter den...
Och så var vi inne på Coop affären där också, där köpte vi 2 nya ben till hundarna, så dom skulle ha nåt att göra där bak i bilen =) och en stegräknare till mig =) Så jag kan hålla koll på hur mycket jag går  =P och sen köpte vi en insprutningsrengörare till bilen ....

Sen åkte vi till Hallsberg, till Krister´s bror... Och där fick vi jätte god hemmagjord smörgåstårta =) *Mums* Inga fel =P

Sen var det hemåt igen och ut en långpromenad med grabbarna...
Sen blev det kolla på film, och då blev det "I am legend" en bra film tycker jag, fast tyvärr så råkade jag missa slutet av någon konstig anledning... Men det hör ju till det vanliga =P Får snart kolla igenom alla filmer igen och börja i mitten så jag hinner se slutet =P

Idag har vi varit ute på långpromenad, sen åkte Krister och hämta Nicklas, för dom skulle in till morbror Peter igen och fixa med bilen....

Senare idag, vi 4 tiden ska vi till min pappa och bli bjudna på mat =) Sen om jag inte är helt vilsen så är det idag jag ska och träna på Brukshundklubben också =)
Jag har kört en hel del klicker med Harry här hemma nu och fy satan alltså va han är duktig =) Han vet precis vad han ska göra =)
Enzo däremot bara fjantar sig när vi tränar här hemma.... Men han är duktig på Brukshundklubben istället =)

Kanske skulle ta med Harry upp till Brukshundklubben idag, skulle va kul att se hur han reagerar där bland allt folk.... Får se sen hur jag gör =P

Så, nu ska jag kolla lite på blocket om det finns nåt kul man kan hitta där =P

Ha de så bra!

Kommentarer
Postat av: Mamma

...usch då, vad du ska lukta gott =)

Mamma vill oxå ha Boss Intense!!!...Det var ju faktiskt jag som gav dig den första...hmm...



Kram kram

2009-02-15 @ 16:56:58
Postat av: Anna

I am legend, det är nog den sämsta film jag sett. =P

Kram på er

2009-02-15 @ 18:37:21
URL: http://anna-olofsson.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0