Ojsan...

Ja, det är visst gått en hel vecka sen jag skrev nåt här i bloggen =/ Får nog ta och göra något åt det nu =P

Men vi har varit sjuka här hemma och jag har inte hunnit med att sitta här framför datorn, men nu är vi friska och Krister har tillochmed pallrat sig till jobbet idag =)

Förra fredagen var ju mamma och jag och besiktade 945:an, det gick bra, det var bara en spindelled som var helt paj... Så imorgon bär det av till Örebro och handla en ny sån =) Och en massa annat såklart =P

Annars har det väl inte hänt så mycket här hemma... Kollat på den massa filmer har vi gjort iallafall, säkert 10-15 stycken =) Men det är sånt man får roa sig med när man är sjuk....

Så har Krister betalat lusgas grejerna så dom skickades igår, men det skulle ta ett tag, några veckor om jag inte minns helt fel, innan det kommer hit till oss... Han har ju skickat efter från USA...

Och så ska min fina fina volvo fixas snart också, nu är det inte långt kvar =) Ska bli så kul att få åka i den igen... Hoppas bara att Krister och lillebror vill fixa den fort... Vill ha den... Den står här ute och det har tillochmed börjat blivit mossa på den =( Jag sa till Krister att jag skulle tvätta den, men han tyckte att det kan jag göra sen när den funkar...
Så då blir det en till bil att besikta mamma =P
Men vi fick ju tillochmed den tjuriga gubben i fredags att bli pratglad och dra på smile banden =)

Så har min mobil börjat cpa också.... Förut så har man ju kunnat ladda den och sen har batteriet dött nästan direkt, man hann med ett samtal på kanske 2 minuter sen var batteriet slut... Nu går det inte ens att ladda den =( Så jag får krångla som attan innan den laddar lite, då laddar den i kanske 10 sekunder sen får man krångla lite till så laddar den i 10 sekunder till, ja så får man hålla på =/ Inte så kul,  men vad gör man inte =)
Kanske är dags för en ny =P

Så har jag fått reda på en massa hemskheter om stalkern också, hon äcklar mig verkligen, vilken snusk!

Nej, nu har jag inte tid med det här längre... Har en massa bloggar att läsa ikapp och en massa sidor att kolla in på... Så ska jag baka bullar också =O Det ni =P

Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Anna

Kul att du är i gång igen =)

Saknat dig ju...

Kram på dig/er

2009-02-27 @ 21:03:23
URL: http://anna-olofsson.bloggagratis.se/
Postat av: Tanten

Tråkigt att ni varit sjuka. Hade nästan gett upp hoppet att få läsa något nytt här...

Mossa på bilen? Hm. Fick aldrig jag när jag hade bilen på den parkeringen...

2009-02-28 @ 08:57:48
Postat av: Mamma

...hörrudu! Vilde Bill ska på undersökning i mars, så det är väl hans tur snart? =)...Bullar? kan du?!!!!...Alltid när jag stavar fel påpekar du, men kolla!...vad är LUSGAS?????...en liten undran bara? =)...



Kram...kloklippning?

2009-03-01 @ 11:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0