Löningsdag =)

Idag få man pengar =) Kul, undra vad man ska hitta på då då =P

Idag ska mamma och jag besikta bilen också, hoppas att det går bra bara... Men mamma får väl charma in sig hos gubbarna =P Det fixar väl du mamma =P

Krister ska hjälpa Olle med grejer till Olles bil idag iallafall, så får väl se vad jag hittar på...

Igår var jag med mamma till Mulle´s (loppisen) men som vanligt så köpte jag inget, men mamma hittade en hel del saker....

Nu ska jag försöka få ihop en skiva så att man har nåt att lyssna på i bilen =) Inga fel...
En låt som ska vara med iallafall är Thriving Ivory med låter Angels on the moon =) Satans vilken bra låt! Och vilken röst han har.... Ojojoj... Såååå bra verkligen.... Den får ni lyssna på, den går om och om här hemma när det bara är jag och djuren och så sjunger vi =P eller jag iallafall, men djuren tycker också att låten är bra =)
Länkar till låter på YouTube:
http://www.youtube.com/watch?v=S38-mjy5NtA
Så gå in och lyssna nu...

Nu måste jag hoppa in i duschen också... Kanske skriver mer i helgen om jag får tid....
Ha en bra helg....

Kommentarer
Postat av: Mamma

...hörrudu!...jag säger bara blommor & bullar =)...nej då, ärligt talat...jag kan tom charma en igelkott =), så det blir nog bra...& om vi har för höga tankar om min charm så behöver du ju inte blogga om det =/...



Kram kram...



(nu när jag känner efter är jag nog lite sjuk, snuvig o så...vet inte om jag orkar)

2009-02-20 @ 11:23:02
Postat av: lillanna

visst har jag blivt duktig :D fast lika duktig som dig blir jag nog aldrig, det är ett för högt mål =)



Har aldrig hört bandet förut men låten var svin bra!! Tror att jag ska ladda hem litte låtar med dom faktiskt :D

Kram

2009-02-20 @ 13:48:54
URL: http://annab.bloggagratis.se
Postat av: Anna

Hm... dålig uppdaterat du =P Dax att sätta i gång igen =)



Hoppas allt är bra.

Kram kram

2009-02-26 @ 00:27:27
URL: http://anna-olofsson.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0