Lite bilder =)

Tänkte lägga in lite bilder på mina godingar från i fredags  när vi var ute i skogen och busade runt =) Dom är bara för härliga mina älsklingar =)
Just ja, Enzo såg en hare också och sprang givetvis efter men jag skrek till åt honom och han vände och kom tillbaka, vilket under =)

Igår följde jag med mamma ut i skogen och släppte lös hennes grabbar och så tränade Ace och jag lite utställning, han springer fint den pojken =) Det kommer nog gå bra det här =)
Sen var vi hos pappa och fick mat =) Jasmin ris med kycklingfilé i någon jätte god sås =) Jag fick receptet =P Sen kollade vi på 4-hjulingarna =) Jättefina =) Sen spelade vi Need for speed undercover, var faktiskt kul, så vi får nog köpa ss det spelet, fast till Wii då och inte playstation...

Nu snart måste jag gå ut med gnällpelle (Enzo)... han gnäller och gnäller hela tiden, för det en en MASSA goda lukter ute.... Han är som galen! Och det är ju bara en massa tikar som bor häromkring så det snurrar väl som tusan inne i hans huvud kan jag tänka mig...

Här kommer bilderna iallafall...

                                               

Så det får räcka så =P
Ha det så bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0