Fredagen den 13:e (Februari)

Ja idag är det fredagen den 13:e, få se om det händer nåt idag då, det brukar det ju aldrig göra... Men så ska man väl inte säga... peppar peppar...

Snart ska jag till mamma och hjälpa henne med hennes nya blogg.... Få se om vi får nån fix på det hela, mamma har ju lite små problem med att välja bilder och så... Så det tar ju hundra år =P

Sen senare idag ska vi antagligen in till Karlskoga en sväng, Jonny & Billy ringde igår och frågade om vi inte kunde komma in... Så det blir väl att vi åkte dit senare...

Och imorgon ska vi till marieberg och handla, sen ska vi till Hallsberg på 35-års kalas....

Ja och på söndag är vi bjudna på mat hos pappa... Så ska vi ju titta på Magnus (Lillebror) nya 4-hjuling =)

Nu har jag inte tid med det här längre, måst göra mig iordning och gå ut med hundarna innan mamma kommer och hämtar mig...

Ha en bra "fredag den 13:e"....

Kommentarer
Postat av: Minna.

Snyggt Linda ! Ha en bra helg.

Kram*

2009-02-13 @ 19:06:19
Postat av: Linda

Tack Minna =) Men jag såg att sidan ser inte likadan ut för alla, då måste man ha samma textsnitt på sin dator som jag har använt på sidan för att se allt tydligen =/ Hoppas allt är bra med er =) Kram

2009-02-15 @ 12:27:19
URL: http://bigbeauties.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0