19:e Februari...

Så, snart helg igen då =) Undra vad man ska ta och hitta på då.... Får se vad det blir, det blir väl iallafall att åka ut i skogen så att hundarna få busa =)

Imorgon ska jag och mamma besikta bilen, hoppas att det går bra =) Men det gör det ju alltid när mamma och jag besiktar, även om det egentligen är 6 stycken fel på bilen =P Så det går förhoppningsvis bra imorgon också...
Glöm inte bort mamma! 14,30 är det, alltså HALV TRE,  *hihi*

Sen ska jag in till Karlskoga igen, måste lämna in Ansökan, på jobbet jag ska söka som jag skrev igår, sen måste jag köpa mat till Barbie och syrsor till Britta... Ojojoj... Mycket att hålla reda på nu, hundarna behöver mat också =)

Så måste jag försöka pallra mig hem till mamma också och öva lite med Ace inför utställningen i Botorp som är den 22:a Mars, jag ska ju ställa ut charmtrollet där =) Det ska bli himla spännande och se hur han reagerar, blir ju hans första utställning... Men om mamma tycker att det går bra så hoppas jag att vi åker runt på en massa mer utställningar =) Det är ju det bästa jag vet =) Och man träffar ju så mycket trevligt och roligt folk på utställningar och dom flesta med samma intresse =)

Hoppas att du kommer till Botorp med din snyggingar Annika =) Vore så kul att få träffa dom  =)

Jag får nog ta och skaffa mig den där efterlängtade tiken snart som jag vill ha och hoppas på att jag får gå på mer utställningar då =P
Nej, får nog vänta med det ett tag till, måste bo lite större först då =P Men bra sugen det är jag kan jag lova =P

Nu ska jag äta upp min soppa innan den bli kall och sen är det TV time som gäller.. Våra bästa år =P

Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Anna

Här är vi allt hemma, Patrik har börjat jobba. Så det är bara jag, Kim och Baltazar hemma =) Hör av dig innan bara. Kan vara ute på lång promenad eller till öppnaförskolan... Kram

2009-02-19 @ 22:07:42
URL: http://anna-olofsson.bloggagratis.se/
Postat av: Annika B

tackar linda du är för go, kanske tittar jag på dig, men ställa blir inget av tyvärr.hoppas nu att jag håller koll på ditt datum, virrig som man är numera, kanske dags att börja inse att man är gammal*ASG kramnar om er alla från oss.

2009-02-23 @ 10:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0