18:e Februari...

Igår var jag hos mamma igen och hjälpte henne med bloggen, det börjar synas att vi har gjort lite nu.... Och så har hon skaffat en liten blogg butik som vi håller på att ska fixa till nu =) Så där får ni gå in och titta sen... Kan skriva i min blogg när allt är färdigt =)

Så hade mamma bakat bullar också =) Så jag fick med mig en påse hem *Mums* inga fel inte =P

Annars gjorde jag inte så mycket mer, sopade lite på golven bara, så jag får ta och städa ordentligt idag istället, för jag hann ju inte det igår...
Mamma hade ju så bråttom så jag hann inte ens se "våra bästa år" ju... Så det får jag inte missa idag... =P

Idag har jag sökt ett jobb till, eller ja, gjort iordning iallafall så jag kan lämna ansökan på fredag kanske....  Får se, om vi inte ska in till Karlskoga nåt innan dess...
Jag måste verkligen ha ett jobb snart så jag kommer bort ifrån det här jävla Sandgatan, det bor ju bara en massa idioter här.... Som inte låter än vara i fred...

Nu ska jag ta och göra mig iordning lite och ta och gå ut med gnällpelle och hans "bror".... Hoppas att dom här löptiderna är över snart, Enzo är som en galning, det blir väl jag också snart =P haha
Och nu kom posten också, då ska det skällas =/

Aja, ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för hjälpen, underbar =)



Kram kram!

2009-02-18 @ 15:05:49
Postat av: Anonym

oj gästbok har strulat så tyvärer försvann alla medelanden, men nu är den åter uppe och hoppas att ni tvåbenta som fyrbenta har en riktig bra dag,skall matte kanske ställa i sthlm i april?

2009-02-18 @ 15:56:30
Postat av: Annika b

oj gästbok har strulat så tyvärer försvann alla medelanden, men nu är den åter uppe och hoppas att ni tvåbenta som fyrbenta har en riktig bra dag,skall matte kanske ställa i sthlm i april?





2009-02-18 @ 15:56:30

matte är allmänt virrig tror ja, glömmer namn och allt annat

2009-02-18 @ 15:58:08
URL: http://zopherys.se
Postat av: Tanten

Önskar dej lycka till med jobb. Kan inte va kul o gå hemma. Men du har ju mamma o dina djur. Annars blir man nog galen. Säg till om du vill städa mer så kan du få nyckel hit;)

2009-02-18 @ 18:42:14
Postat av: Linda

Annika - Nej, det blir nog inget ställande i sthlm, ska ni dit? Men jag ska till Karlskoga nu den 22 mars, ska du dit??



Mamma - Det var så lite så =P



Lenita - Tack så mycket =) Men städa det behöver jag inte mer =P Usch va det är tråkigt =)

2009-02-19 @ 10:41:09
URL: http://bigbeauties.blogg.se/
Postat av: Annika B

Ja vet faktiskt inte om ja skall till karlskoga, skall kolla anmälnings tiden när den går ut.Snälla linda kan du skicka ett mail till mig så att jag får din mailadress igen, [email protected]



lycka till ))

2009-02-19 @ 12:22:30
URL: http://http:/www.zopherys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0