17:e Februari...

Igår så gick jag och Harry och mötte Nicklas och Sofia.... Sen tog vi en promenad med båda pojkarna upp till Krister´s job, för vi skulle åka in till Karlskoga efteråt...
När vi stog och väntade på Nicklas (Sofia, jag och hundarna) så kom stalkern en bit bort... Och då ropade hon på Sofia och Harry, inte mig =) Va glad jag blir, du får gärna ta över Sofia =)
Så kom det en "tant" eller nåt i den stilen och sa att hon tyckte att Enzo var så fin och att hon och hennes dotter hade träffat mig och Enzo när Enzo gick Catwalk.... Kul =) Hennes dotter har tydligen en gul Grand Danois tik... Så frågade hon och hon kunde få ta lite kort på Enzo någon dag och ge till sin dotter.... Ja, det får hon väl =)

Sen gick vi iallafall vidare till Kristers jobb, det var kallt kan jag lova... Jag var som en isbit och hundarna hade inget täcke heller, så Harry han skakade och Enzo´s hår stog rakt ut (det gör det när han fryser, han blir som en liten igelkott)
Sen åkte vi till Lidl och köpt dricka och snus, sen hem till Sofia för hon skulle hämta lite kläder och sånt....

Sen på kvällen så tittade Krister och jag på film, för Prison Break är ju slut för säsongen =( Men vi tittade iallafall på "Freddy got fingered" Den var ju bättre än jag trodde iallafall, Krister har tjatat och tjatat länge nu på att vi ska se den....

Igår köpte jag semlor också *Mums* så jag har redan ätit en, finns 2 kvar =P

Nej, nu måste jag nog gå ut med mina hundar, Enzo är ju världens gnälligaste nu när det löper här omkring.... Usch så han är jobbig... Äter ingen mat och bara går runt och gnäller och när vi är ute, det ska vi inte ens tala om =/

Jo just det, den 23:e December förra året så slutade jag bita på mina naglar, ja, jag har lyckats jätte bra biter fortfarande inte, MEN dom jävla naglarna går ju av hela tiden, så nu har alla utom en gått av på vänster handen, det ser ju helt cpigt ut... Någon som har nåt bra tips på hur man inte får dom att gå av så lätt? Jag har nagelförstärkare på =)

Nej, nu måste jag verkligen lägga på ett kol... Mamma kommer ju och hämtar mig senare och jag ska hinna ut med pojkarna, ge dom mat, ge mig mat, städa, diska, göra min iordning och kolla på "våra bästa år"

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: lillanna

Ska ni på utställnigen i botorp? :D

2009-02-17 @ 13:00:55
URL: http://annab.bloggagratis.se
Postat av: lillanna

okej, vem av dom? :)

aa, jag ska ställa billy för första gången :D

2009-02-17 @ 21:50:43
URL: http://annab.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0