Husmus...

I morse när vi vaknade hörde vi nåt konstigt gnisslande ute i hallen... Jag skyndade mig upp för att kolla vad det var... Då hade Quattro hittat en mus som han sprang runt med i munnen och den skrek nåt hemskt...
Jag sa till Krister att han måste skynda sig och ta musen i från Quattro, och Quattro sprang mellan Krister och mig hela tiden med musen i mun för att visa vad duktig han hade varit... Till slut så skrek inte musen nåt mer och då släppte Quattro den framför mina fötter, men då började den springa iväg och Quattro efter så klart.. Men Krister fick stopp på Quattro och jag fick tag i musen, som var helt oskadd... Så nu har jag den i en plastbusk så länge... Ska släppa ut den nånstans tänkte jag... Stackars lilla husmusen...


Titta va söt den är... Så jag har matat den lilla godingen med ost och kakor :)

Fattar inte riktigt hur Quattro lyckas... Han fångar allt som kommer i hans väg... Och ni som har träffat Quattro kanske vet hur han är... Det är precis som om det bor en studsboll i hans huvud... Han är väldigt stirrig av sig... Och jag tror garanterat att han ser 10 flugor när det bara är en fluga... Och Budweiser satt bara och kollade på när Quattro sprang runt med den stackars musen i mun...

Nej, nu ska jag ta och göra mig iordning för att åka och hämta lillebror, sen ska vi in till Karlskoga och handla dom sista julklapparna och så ska jag till försäkringskassan och skälla en del också...



Saknar dig Enzo <3


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh va söt!

2009-12-15 @ 00:15:20
URL: http://gumminasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0