Helg...

Skönt med lite helg... Och snart är det julafton också :) Men innan det så fyller ju lilla Kim 1 år... Va stor hon har blivit och det har ju gått så fort också... Lilla skruttan :)

Nu ska jag ta och fixa lite här hemma... Och vänta och vänta på "det där" mailet från Norge :) Jag hoppas hoppas hoppas...

Nej, nu måste jag ge mig... Har inget att skriva riktigt känner jag... Funderar på att lägga ner den här bloggen, känner inte alls för att skriva här längre, sen Enzo försvann...
Får väl se hur det blir... Men blir väl iallafall att skaffa en hemsida snart... Så då kanske jag kan skriva lite där istället...


Älskar dig min fina bumbibjörn <3

Kommentarer
Postat av: Anna

NEEEEJ du får absolut inte lägga ner bloggandet, är ju ett av dom sätt där jag vet vad du har för dig :)

Kram kram

2009-12-11 @ 19:17:19
URL: http://gumminasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0