22:a December...

Ja, snart är det julafton då... Och inte ens en julgran har man fått in...

I helgen skulle mamma och jag ge oss ut till örebro och julhandla lite... Men med min vanliga tur så gick ju det som det alltid går, inte alls med andra ord! 20 minus ute och värmen i bilen ville inte funka... Men jag åkte till mamma och kom fram och var som en isbit... Så började vi åka mot örebro men fick vända, vi höll på att frysa ihjäl, det var verkligen 20 minus blåsade rek i ansiktet, inte så skönt...
Väl hemma igen kände jag inte mina fötter över huvud taget... Kallt...
Men Krister fixade allt det där, så vi kom iväg... Nästan framme i Örebro, javisst, då var det dags att skutta lite också... Men vi kom fram iallafall, och på vägen hem skuttades det ännu mer.... ÅHHH va jag är glad på min bil!!

Var på kalas hos lille Kimsan i fredags också... Sötnosen, hon är väl för härlig... Och hon drunknade ju i paket :P hihi...

Nej, nu är det dags för lite julstädning och så ska jag slå in alla julklapparna också...


Åh, va jag saknar dig min fina Enzo... Älskade pojk <3



God Jul & Gott Nytt År!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej. Ja visst är det så! Men jag vet inte om det är så åt alla håll?! Irriterande är det iaf :) Nu kommer nog våran kisse hem snart. Har du något bra namn förslag? Det brukar ju du ha :D

Kram kram

2009-12-22 @ 16:00:00
URL: http://gumminasan.blogg.se/
Postat av: Anna

Det låter som du har en mycket träligt bil. Jag hade blivit galen!



GOD JUL och GOTT NYTT ÅR

2009-12-23 @ 12:21:54
URL: http://www.ginga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0