Idag skulle du ha fyllt 5 år :´(

Ja, idag fyller du år min älskade Enzo, 5 år, och du finns inte kvar hos mig och får uppleva den dagen :´( Du som verkligen älskade att få öppna paket, innehållet var inte lika intressant, bara själva öppnandet, spelade ingen roll hur gott innehåll det var, man skulle öppna alla paket först sen äta det som fanns i sist... Guuuuud va jag saknar dig! <3

Jag kan fortfarande inte riktigt fatta att du verkligen är borta, att jag inte kommer få tillbaka dig... Det är nog ingen som förstår hur mycket du betyder för mig, men du kommer alltid finnas i mitt hjärta <3 och du finns i mina tankar hela tiden... Jag älskar dig så!

Hoppas att du får en bra födelsedag älskade Nonne... Lillebror och Elsa ska få fira din dag med paket och så ska vi tända ljus för dig och leka i snön, vilket du älskade...

Grattis Älskade Enzo, min finaste <3


Bus med lillebror i snön


Finaste Enzo <3


Såå glad är du fick vara ute och springa och busa i snön...


Mer bus med lillebror i snön






Lika go och glad fastän du var dålig :´(


Höstmys hemma på gården <3


Syskonkärlek <3 Lillebror saknar dig också... Mina fina pojkar, dom bästa <3




Vill även säga jätte Grattis till fina Herkules som fyller 5 år idag :) Och Enzo´s andra syskon såklart :) Hoppas dom får en toppen dag!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Herkules tackar för Grattis hälsningen ;-)

Vi sänder en grattis hälsning till Enzo och hoppas att han har det bra där han är...

2010-11-29 @ 08:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0