Enzo :´(

Sex månader har det gått idag sen du somnade in min älskade Enzo...
Saknar dig så otroligt mycket, vill bara att du ska komma hem till oss igen. Jag tänker på dig hela tiden, och det blir inte alls lättare med tiden som alla säger.
Du var mitt allt min älskade Nonne, kan inte fatta att du aldrig kommer finnas här hos mig igen...
Saknar att få krama om dig och få lukta på dig och dina super härliga tokryck du fick ibland, till och med när du gjorde bus, öppnade kylskåpet frysen alla skåpluckor och garderober och allt annat du fick för dig att göra när du var lite uttråkad eller godissugen...
Kommer aldrig någonsin glömma dig Enzo... Du betyder så otroligt mycket för mig, du var min allra första egna hund och jag älskar dig så... Våran tid tillsammans blev alldeles för kort, det är inte rättvist... Du fick inte ens uppleva din fyra årsdag...

Drömmer om dig ibland och det är så underbart att du är hos mig igen, men sen vaknar man upp och inser att allt var en dröm och så kommer tårarna igen...
Älskar dig så mycket Enzo och jag väntar fortfarande på att du ska komma hem igen, så jag får hålla om dig igen, och då släpper jag aldrig taget om dig igen, det var det värsta jag har gjort i mitt liv... Fattar fortfarande inte hur jag kunde gå ifrån dig när du låg där helt livlös... Jag saknar dig så mycket min finaste :´(

Hoppas att du har det bra nu iallafall, utan att ha ont, så du kan springa och leka med dina kompisar, och jag hoppas att du finns där när det är min tur sen... Älskar dig!






Grattis till mina två älskade katter Budweiser och Bosse (och mammas Mozart) som fyller 7 år idag, älskar er <3

Och med Harry är inte alls bättre, han vill inte följa med ut längre ens, han äter inte nåt... Har provat med allt som han i vanliga fall älskar, men inget funkar...
Han vill bara ligga i sängen, ner bäddad under täcket.
Igår kväll hade han 39.5 i feber också...
Älskade lilla plutten <3 Kommer göra allt för dig Harry <3

Kommentarer
Postat av: Camilla

Usch blir så himla ledsen när jag läser ditt inlägg :(

Vet hur himla ont det gör och man kommer aldrig över det. Man går vidare med sitt liv förr eller senare, men man kommer nog aldrig över det :(

Man älskar alla sina fyrfotade bäbisar extremt mycket, men vissa av dom kommer alltid att sätta sina spår i hjärtat och lämna mycket större ärr efter sig.

Det har inte med favorisering att göra eller att man skulle älska någon mer eller mindre, det går bara inte att förklara...på något sätt tar dom bara upp mer plats i ens hjärta och själ.



Kram, tänker på er extra mycket nu när det är tungt!

2010-05-06 @ 23:41:03
URL: http://blog.molossers.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0