25:e Maj...

Idag är det den 25:e maj och då fyller jag år :D Så Grattis Grattis till mig på födelsedagen...


Annars händer det väl inte så mycket... Har besiktat husvagnen och den gick igenom så nu ska den bara skattas så är den klar...
Så var mamma, Krister och jag in till Marieberg i söndags och shoppade lite :)

På onsdag är det även näst sista gången på Elsas valpkurs... Det känns ju lite tråkigt att det snart är slut på kursen... Det blir till att hoppa på allmänlydnaden så fort som möjligt, förhoppningsvis så startar det väl en sån kurs till hösten...

Så håller jag på och kollar efter en bra systemkamera också... Men jag kan bara inte bestämma mig för vilket märke man ska ha, men jag har kommit ner till 3 märken som jag väljer mellan och det är Canon, Nikon och Sony... Men sen vette tusan vilken av alla modeller man ska ha :P Så är det nån som vet nån bra så släng in en kommentar :D

Bilderna från när Camilla, Johannes och Ferdinand var här har jag fortfarande inte fått in i datorn, slarvig jag är, hmm... Men det kommer snart... :)

Nu blir det att kika runt på lite bloggar och så, sen städa lite och sen iväg till jobbet...



Enzo ~ Älskar dig min prins <3

Kommentarer
Postat av: Anna Rasmussen

GRATTIS på födelsedagen!



Nikon har jättetrevliga systemkameror

2010-05-25 @ 07:30:27
URL: http://www.ginga.se
Postat av: Camilla

Grattis Grattis!! :)



Förstår att det känns trist att valpkursen närmar sig sitt slut. Det är ju så kul när man har en uppbokad hund dag i veckan liksom, hehe!

Det är gratis "öppen träning" en gång i veckan på Arboga BK, så kanske tar mig dit någon dag....men såna brukar kunna vara så röriga, hehe!!



Hoppas nu du får en underbar dag!

Bamse kramar från mig :) Pussa Elsa & Harry från oss också :)

2010-05-25 @ 10:21:04
URL: http://blog.molossers.se
Postat av: Minna.

Grattis på födelsedagen!!

Hoppas allt är bra med vovvarna!

Jättefin "liten" Elsa.

Kram.

2010-05-25 @ 19:05:26
Postat av: Anna

Grattis grattis från oss alla :)

Kram

2010-05-27 @ 21:41:12
URL: http://gumminasan.blogg.se/
Postat av: Jenny

Grattis i efterskott!!!



Nu har vi kommit hem från ett varmt och soligt Cypern.

Det var jätte kul att ni hörde av er och kunde titta in, Elsa var allt en riktigt charmig ;-)

Vi ska allt höra av oss när vi är in till karlskoga härnäst så vi kan hälsa på er med =)

Kram Jenny och djuren

2010-05-27 @ 21:59:55
Postat av: Julia

Svar: Hej! Tack så mycket.

Jag har inte haft min kamera speciellt länge och håller själv på att lära mig den. Men fördelarna med kameran är väll att den är väldigt lätt att använda och med den utfällbara skärmen ser man vad man fotar om man t.ex. vill fota i fågelperspektiv(uppifrån). Dock blir bilderna väldigt korniga när man har ISO på 400 och uppåt. Annars har jag väll inte tänkt så mycket på nackdelar med kameran, som sagt så lär jag mig den fortfarande..

Hoppas det hjälper dig lite.

Ha en fin dag :)

2010-05-28 @ 17:57:45
URL: http://juliabsfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0