17:e Maj...

Tiden bara springer iväg tycker jag :) Och Elsa växer så det knakar...
Det har hänt en hel del sen jag skrev sist... Men orkar inte dra allt här...
Men Camilla, Johannes och Ferdinand har varit här och busat och grillat :) Jätte trevligt, och dom små busarna kunde verkligen inte låta bli varandra, dom är så söta så :) Bilderna jag tog har jag dock inte haft tid att lägga in på datorn än, så det får bli en annan dag...

Igår var vi till Ludvika en sväng och efter det när vi åkte genom Hällefors så ringde vi till Jenny, så blev det att åka och hälsa på dom en sväng, var jätte kul att träffa dom och hundarna, extra kul att träffa Herkules (Enzo´s bror) tala om att dom är lika, Herkules är ju större än va Enzo var...
Så fick dom träffa lilla Elsa också :) Och Elsa såg getter för första gången som man kunde skälla på och smyga på dom bakom bilarna :) Sötnosen...

Besiktat husvagnen har vi gjort också, fick anmärkning på en liten rostfläck, men den har Krister fixat nu, så nu ska den bara ombesiktas, sen ska vi väl sälja den tror jag...
Och båten också... Så det blir väl ingen ring åkning i sommar då antar jag :( lite tråkigt...

Så har jag köpt mig en ny bikini... Åh så snygg den är :P hihi.... Längtar redan tills man kan åka ner till stranden och sola...

Till helgen som kommer så ska mamma, jag och eventuellt Krister åka till Örebro och shoppa... Så jag kan köpa mig nåt tills jag fyller år :P hihi...
Men jag undrar jag va man vill ha för nåt... hmm... En Ferrari Enzo kanske vore nåt ;D Det fixar du va mamma?! hihi
Får se om jag hittar nån som kan passa Elsa medans vi åker och handlar, annars får väl Krister vara hemma med hundarna...

Nu ska jag fortsätta att njuta av solen :)


Enzo ~ Finaste <3

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej hopp i värmen!!

Visst är det himla skönt ute :) Får hoppas det fina vädret håller i sig nu, men det brukar ju alltid vara en värme knäpp i Maj.



Hoppas ni får en trevlig dag i Örebro i helgen! Vi passade på att åka dit idag när det var en "lugn" Måndag, hihi!!



Höres på MSN ;)

Kram

2010-05-17 @ 22:02:09
URL: http://blog.molossers.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0