Varför?! :´(

VARFÖR?! Kan någon svara på det?!
När man inte trodde att livet kunde bli värre, så trodde man fel!!
Om jag själv aldrig kommer få cancer så är det det som kommer ta livet av mig iallafall... Kan inte fatta att alla mina närmsta ska drabbas av allt, ibland önskar jag bara att jag försvann, orkar inte med det här mer... Kan det aldrig sluta nångång, jag har fått mer än för mycket av allt skit nu... Är det inte meningen att jag ska få vara glad och lycklig snart?! Kanske bara är att vänja sig vid att mitt liv kommer se ut såhär, det kommer nog kanske inte bli bättre, snarare bara sämre?

Var tvugen att skriva av mig lite...


Kommentarer
Postat av: Camilla

Men fy, vad har nu hänt tjejen? :(



Bamse kramar!!! Du förtjänar inte att ha det så här :(



//Camilla....

2010-07-19 @ 20:24:55
URL: http://blog.molossers.se
Postat av: Neta

Nej, men vad tråkigt! Låter som det handlar om cancer denna här gången, jag hoppas jag uppfattade helt fel! Det är för jävligt, ja det håller jag med om. INGEN förtjänar det här som du upplever hittills .. Finns ingen ord för det! Jag finns där om det handlar om cancer inom familjen/släkten. Har egen erfarenheter själv tyvärr! STYRKEKRAM

2010-07-21 @ 08:22:06
URL: http://wisserangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0