8:e Februari....

Oj, nu var det allt längesen jag skrev nåt här...
Men det kanske blir ändring på det om ett tag, får se :P

Det har iallafall inte hänt så mycket... Bilarna är trasiga och det känns som allt skiter sig ;P Men men, bara att kämpa vidare antar jag...

Ska till Arbetsförmedlingen imorgon också, jätte kul - eller inte! Så ska jag in och göra ett nytt försök med att besikta bilen, så får man se hur det går, men jag hoppas inte på för mycket kan jag säga...

Så vill inte min mobil funka som den ska heller... och ingen av dom nya som jag köpte tyckte jag passa mig, så det blir att sälja dom och behålla den som inte vill funka och köpa en ny igen :) Bättre lycka nästa gång kanske :P

Och inga bilder har jag på den här datorn heller... Blir till att ta med kameran ut och knäppa lite kort på min lille pojk här hemma... Fast han vill ju aldrig vara med på kort, vänder bara rumpan till hela tiden,så det gäller att vara med och vaara snabb :P

Nu blir det lite frukost, sen en promenad med Harry :)


Miss you Enzo <3

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hehe, du har samma problem som mig med att knäppa kort :P Zebulon ser mest besvärad ut och Ferdinand sitter still i en halv sekund eller springer han iväg så man bara ser rumpan på honom. Eller så attackerar han kameran innan man hinner knäppa och det blir värsta hajen effekten på fotona :P

2010-02-08 @ 16:16:25
URL: http://blog.molossers.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0