12:e Februari...

Dags för lite update igen kanske...

har egentligen inget att skriva här... Håller lite saker för mig själv så länge ;P Men uppdatering kommer komma, var så säker :P Kommer att skriva mer i bloggen om ett tag... Men just nu finns det inte så mycket att skriva här...

Ska iallafall till utställningen i Örebro den 28:e februari och kika och hälsa på Camilla och Ferdinand :) Ser fram emot det jätte mycket :)

Men annars så har jag haft fullt upp här hemma med att kolla upp en massa saker och jag tror jag blir galen snart :P Fattar noll av allt som jag måste fixa ;P Tack Camilla för all hjälp :)

Nu ska jag vänta på att lilla Pottan vaknar så vi kan gå ut och gå lite... Och städa lite innan Krister kommer hem från jobbet...
Igår kom jag äntligen ihåg att köpa en ny skurmopp så nu behöver jag inte krypa för att skura golven, gött det :) Blir lite jobbigt att krypa runt och städa 108 kvadratmeter ;P

Ha en trevlig helg!

Älskar dig min fina Enzo, du kommer alltid vara den bästa <3 Min fina ängel...

Kommentarer
Postat av: Camilla

Inte behöver du tacka Linda! Jag hjälper så gärna till så gott jag kan :D

Vi gick och la oss här hemma vid en 00:20 igår och tänk dig att jag fick sova ända till strax efter 06 idag!! Blev helt chockad och yrvaken och tänkte VAR är valpen :P

Han hade precis vaknat och ramlat ur sin korg när han skulle smyga iväg, hehe!!

2010-02-13 @ 09:44:18
URL: http://blog.molossers.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0