Fullt upp...

Nu var det hur längesen som helst jag skrev nåt här...
Men det har varit fullt upp med jobb och annat...

Nu har jag jobbat varje dag hur länge som helst, men det är gött... Trivs alldeles för bra på jobbet :P
I tisdags kväll direkt efter jobbet så skulle vi på Julbord med jobbet också... Och ingen av oss visste vart vi skulle... Men vi hamnade på Relax Hud & Hälsa här i Degerfors, hur underbart som helst... Så vi fick valfri behandling och en massa bubbel/massagebadande och så åt vi kallskuret och frukt och drack vin... Tala om att det blev en toppen kväll...  Och jag valde massage, rygg + nacke :) Tack så mycket underbara Gittan :) 
Och i söndags (enda dagen jag var ledig) så var det upp tidigt och iväg och hämta Sofia och dra iväg på hundutställning, så det blev en hel dag där...

Och nu dom kommande dagarna så ska jag jobba :D Och på söndag ska jag gå manekäng på Bröllopspalatset :) Ska bli kul... Så idag ska vi prova ut klänningarna som vi ska ha...

Och idag ska jag även in till veterinären igen... Bosse (min katt) har blivit sjuk igen... Han kissar blod, samma som sist... Det tar fan aldrig slut... Lider så med mina älsklingar när dom inte mår bra...

Hade nyss hur mycket som helst som jag kom på att jag skulle skriva i bloggen, men så sitter man här och allt är som bort blåst... Så vi får väl se om jag kanske uppdaterar om nån dag igen :D



Enzo ~ Tänker på dig hela tiden... Kan inte fatta att det snart är 6 månader sen jag fick hålla om dig sist... Du ska veta att jag saknar dig så otroligt mycket... Vill att du ska komma hem till mig igen... Älskar dig så mycket min finaste <3

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja jisses vad fullt upp du har haft det! :P Men det är ju himla roligt, tiden går fort då och så har man aldrig tråkigt ;)

Himla avis blir man ju på eran SPA kväll! skulle verkligen vilja ha massage jag med, hihi! Men det är min födelsedag inom snar framtid så man får väl önska sig något sånt, hihi!



Trist att kissen har blivit dålig igen :(

Får hoppas han kryar på sig riktigt den här gången och håller sig framöver! :)



Krama om Elsa & Harry från oss! :)

2010-04-23 @ 10:51:15
URL: http://blog.molossers.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0