6:e April... Bilder

Ja, då var påsken över...
Fredag... Då åkte vi inte till Marieberg och shoppade :D Inga fel alls... hihi

Lördag... Så kom Camilla, Johannes och Ferdinand hit.. Det var verkligen jätte kul att äntligen låta våra "små" Mastinos leka... Dom var så duktiga och lekte försiktigt, rullade mest runt och gosade :) Sötisarna... Tack för en jätte trevlig dag :D Det får vi göra om snart igen tycker jag :P

Sen på lördag eftermiddag / kväll så åkte vi och hämtade mamma, Niklas, Sofia, Diesel och Ace och så grillade vi och åt en massa gott :) Och Krister och Niklas plockade ur motorn ur min bil :D 
Så blev Bosse också sjuk på kvällen.. Så nu har jag två sjuka katter här hemma... Blir till att ringa veterinären igen... Tur att jag har medicin till Buddisen så Bosse också kunde få... 

Söndag... Så kom mamma, Diesel och Ace och grillade med oss igen :) Så blev det en ute dag med alla hundarna...
 
Måndag... Blev en slappardag :) På eftermiddagen åkte jag och Elsa iväg till min pappa och fikade och gav lillebror Magnus påskägg :) Krister fixade iordning garaget och städade undan där inne...

Imorgon ska jag till Arbetsförmedlingen igen också... Ska träffa min jobbcoach... Tycker verkligen inte att det hjälper mig speciellt mycket, eller snarare ingenting... Men men, man är väl tvugen...

nu ska jag lägga upp lite bilder på Elsa och Ferdinand från i lördags :) Mer bilder kommer finnas i min pixbox :D




























Ja det blev en hel del bilder... Men fler finns som sagt i min pixbox...



Enzo <3



Kommentarer
Postat av: Camilla

Vilka fina bilder på bäbisarna!!

Dom är ju för söööööta ;)

Ska bli kul sen när jag laddar upp det vi filmade på datorn och redigerar till det lite :)



Ha en bra vecka och lycka till på arbetsförmedlingen imorgon, det brukar aldrig vara roligt.



Kram

2010-04-06 @ 13:22:33
URL: http://blog.molossers.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0