13:e April... Bilder

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade... Men det har varit fullt upp :)
I helgen jobbade jag iallafall och sen efter jobbet i lördags så kom mamma och hennes kompis Johanna hit, och Johanna tog en massa fina bilder på mina hundar :) Tack så jätte mycket :D
Så jag tänkte lägga ut dom här på bloggen...

Sen ska jag jobba den här veckan också... fast det blir bara 15-18 så det är ju inte så länge... Och så hela lördagen och även måndag tisdag nästa vecka...

Ne, nu ska jag hoppa in i duschen sen åka iväg en sväng till AF...

Här kommer bilderna som Johanna tog...

























Ha en bra vecka allihop :D




Enzo ~ Saknaden efter dig är enorm, älskade underbara <3

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vilka härliga bilder på vovvarna!!

Drömmer tillbaka och tänker på när Zebulon var ung och full med fart när jag ser Harry :D

Bilderna på dig och Elsa ihop är bara för fina!! En sån bild borde du framkalla till ett stort kort och rama in på väggen, jätte fint!! :)

Ha en bra dag på jobbet och hälsa sen så gott till Krister!



Kram

2010-04-13 @ 14:00:12
URL: http://blog.molossers.se
Postat av: Jenny

Hejsan!

Vilka underbara bilder, så otroligt fina!!!

Det ser ut som du och djuren mår bra iallafall.

Mina grabbar har det varmt och gött ute i gräset nu när solens strålar börjar värma =)



Ha det toppen!



Kram Jenny och vovvarna

2010-04-14 @ 13:24:01
Postat av: Anna

Hej. Det är ju det som är konstigt, paketet är inte skickat med buss. Utan med dhl (heter dom det?!) Och så har det kommit till en kiosk i skranta området...Konstigt!¨

Kram

2010-04-14 @ 20:43:24
URL: http://gumminasan.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hjärtat, ni är så fina Elsa & du!

Jag håller oxå med, du borde förstora en av bilderna!

Jag tänkte knycka en på Elsa, men det gick inte?!

Hälsa sjuklingen!



Kramis!

2010-04-16 @ 23:23:17
URL: http://ankislillavarld.blogspot.com
Postat av: Marta R.

Vilka fina hundar!



Kom gärna till oss!

2010-04-20 @ 14:58:17
URL: http://dirdib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0