Tillbaka...

Japp, nu är jag tillbaka efter semestern =P Ett tag till iallafall, för snart har vi ju inget internet längre...

Jaha... Vart ska man börja då? Det har hänt en hel del.. Men orkar inte dra upp allt... Har ju redan berättat att vi köpt hus och flyttar den 1:a september =) Det ska bli så kul... Så har vi varit iväg och köpt gunnebo stängsel som vi ska sätta upp troligtvis till helgen...
Och idag ska vi köpa en pelletsbrännare, kan behövas =P

Så har ju älskade Enzo blivit sjuk igen =( Han fick hög feber så det var bara att åka in med honom... väl inne hos veterinären så kände dom igenom honom ordentligt och lyssnade och kollade... Och dom upptäckte att prostatan var stor och svullen... Så då ville dom ta ett blodprov... Sagt och gjort... Det visade inte lika bra som när dom tog ett nere i skara... Nåt med värdet på njurarna och något av blodkropparna var inte som det skulle...
Så nu går han på antibiotika och så ska vi tillbaka till veckan och röntga njurarna, hjärtat och blåsan...
Så nu hoppas jag att min lille pojk ska bli bra....

Så har vi börjat packa nu också... Så nu är det en massa säckar och kartonger i vardagsrummet plus att Krister har crossen där också... Gissa om det börjar bli trångt =P

Nej, nu har jag inte tid med det här längre... Ska ta och fixa lite och gå ut med pojkarna...
Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Lille Enzo! Nu får han ta å bli frisk snart tycker jag.

2009-08-11 @ 11:03:25
URL: http://www.ozzys-blogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0