31:a Augusti...

Ja, imorgon så är huset helt vårat =) Det har varit en lång väntan kan jag lova, tur att vi valde att flytta in tidigare =) Fast vi har ju lägenheten kvar i 2 månader till, så det blir lite dubbelt med boendekostnader ett tag, men det är det klart värt ;)
Och troligtvis flyttar vi in så att vi kan börja sova i huset redan imorgon =) Vi hade ju tänkt att vänta till helgen, men vi kan nog inte hålla oss =P
Mamma och hundarna har varit med i huset också, så hennes pojkar har fått sprungit och skitit och busat massor =) Och Diesel den godingen plockar plommon från trädet, det tycker han är toppen =) Så goo....

I helgen har vi varit i huset nästan hela helgen, fixat färdigt stolparna, klippt gräset och krattat efteråt och så... Ja, det var jobbigt, kanske lika bra att vänja sig =)

Sen igår var vi hos min pappa också, han fyllde ju 46 år igår... GRATTIS PAPPA =)

Sen efter det så blev det att åka ut i skogen med pojkarna, och Enzo har ju små haltat ett tag nu och så när han sprang och busade för sig själv igår så kunde han helt plötsligt inte gå på vänster fram =( Fan fan fan, jag visste ju att det var nåt knas med hans ben och endå lät jag honom springa.... Men efter att jag hade klämt och känt och sagt till honom att det inte var nåt konstigt med benet så var det bra igen... Men det blir att ta det lugnt för honom nu, så det inte händer nåt...

Och sen då, så har jag gjort en liten dum grej, men jag kunde verkligen inte låta dom avliva den fina kissen, så skrik inte nu mamma, men jag har skaffat en Norsk Skogskatt flicka, hon skulle avlivas idag om ingen kunde ta henne, så jag kände mig tvugen... Hade jag inte vetat om det så hade det fått vara, jag har tillräckligt med djur, men jag gjorde mitt bästa och ringde runt till allt och alla, men ingen kunde ta henne, så det fick bli jag som tog henne... Efter mycket tjat och så med Krister... Stackarn....
Så på torsdag eller fredag hämtar jag henne...
Här är hon...


Vackra Simona =)

Nej, nu blir det att gå ut med pojkarna... Sen skulle mamma komma och hämta mig så att jag skulle klippa klorna på hennes pojkar...

Och snart blir jag utan internet och TV... *ahhh* hur ska det gå?! Men jag lovar att så fort jag kommer åt en dator ska det uppdateras här... Annars är det ju bara att komma förbi en sväng och så har jag ju mobilen kvar ;) Ett tag iallafall =P

Ha det så bra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0