28:e Augusti...

Igår var vi ju till huset en sväng och fixade med stolparna som vanligt =P Så nu ska vi dit en gång till nu i helgen, sen är det äntligen klart =) Skönt...
Vi hade med hundarna också, så dom var ute på gården och lekte och hade sig när vi fixade, så söta så... Sen tog vi med dom in, det var andra gången dom har varit inne i huset, och det var lika spännande som första gången... Harry den lilla token hoppade upp på bänkar och allt för att kolla läget =/ Min lilla tok... Men dom ser så glada ut när dom är med dit, så det kommer nog bli kanon för dom...

Och snart flyttar vi också =) Ska bli såå skönt att komma härifrån... Slippa alla idioter på Sandgatan, för det bor verkligen bara idioter här inte en enda som är värd att hälsa på ens... Så det ska bli så skönt att slippa alla här... Den man kommer att sakna är nog Evelina, stå hos henne och prata lite skit =) Fast hon bor ju inte på sandgatan heller =P

Nej, nu blir det att ta lite glass med kolasås på och kolla på "Våra Bästa År" =)
Ha en underbar helg...

Kommentarer
Postat av: ma

2009-08-28 @ 13:40:37
Postat av: Mamma

Hej hjärtat!

Hmm...nu vet jag inte vad jag gör!!!

Iaf tänkte ju lämna en kommentar innan du blir internet-lös...å tv-lös...å bara lös, haha...rena lantlollan! Jag säger bara...GUMMISTÖVLAR, det har man på landet vet du, hihi...

Å du det kommer bli finfint det där...när får jag flytta in???

Näää men jag kommer å fikar...när ni får bryggare ler



Kom förbi en sväng om ni har lust!

Kramis från Lilla Värlen!

2009-08-28 @ 13:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0