27:e Augusti... Bild på vårat hus

Igår var vi hemma hos min pappa en sväng, Krister kollade i hans Cross kataloger, så nu har han beställt en lyktkåpa, så förhoppningsvis får vi hämta den på Ribboda Mc den här veckan...

Sen var vi iväg till Strömtorp och kollade på ett hus som Kristers bror och hans flickvän har köpt...

Och idag ska vi till vårat hus och fixa med stolparna igen... Och nu är vi äntligen snart klara med dom, dom ska bara vändas en gång idag och sen tas upp efter ca 2 dagar... Sen är det klart =)

Och på tisdag ska vi till banken och föra över dom sista pengarna på huset och få nycklar och grejer =) Sen flyttar vi in... Eller ja, ett par dagar efter tisdag....

Hit ska vi flytta:


Fast altanen ska vi ju riva så fort vi har flyttat dit och sen ska det dräneras innan vintern också... Och fixa fönstren också... Så vi har lite att göra.... =)

Nej, nu ska jag ta och ta på mig lite och göra mig iordning, så ska jag gå ut med pojkarna för sen ska mamma och jag åka in till veterinären och köpa kattmat, om hon inte har glömt det =P

Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Halloj!

Nu har jag kikat nästan varje dag för att få se erat hus!

Det kommer ju bli jätte bra, en hel del jobb men det kan det allt vara värt =)



Lycka till med rust och flytt, ska allt kika in om ett tag igen!



Fina bilder från semestern förresten...



Kram jenny och alla djuren ;-)

2009-08-27 @ 11:50:43
Postat av: Linda

Ja, det kommer allt vara värt det =) Men mycket att fixa, men det tycker jag bara är kul... Få precis som jag vill =)

Du får ta med dig vovvarna och gubben och komma förbi och hälsa på sen =) Vore skitkul... Så får vi ta och komma till er nån dag också, det var ju jätte längesen man träffade dig och vovvarna nu...



Ha det så bra!

Kramar från oss!!

2009-08-27 @ 13:18:25
URL: http://bigbeauties.blogg.se/
Postat av: Tanten

Lycka till. Vi får hoppas på en lång fin höst så allt hinner bli klart innan snön

2009-08-27 @ 18:25:35
Postat av: Annika B

va fint hus, stort lycka till från oss.

2009-09-02 @ 19:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0