26:e Augusti... Mer bilder

Igår skulle jag ju ha haft Diesel och Ace hos mig, men så blev det inte... Lillebror tog dom istället... Så då fick jag det lugnt och skönt =P *Haha* Nej då, så illa är det inte... Dom är så goa så... Snart ska vi ju iväg på MH med Ace, det ska bli kul, och få träffa Ace härliga uppfödare och hans syskon och pappa med familjer... Det ska bli skit kul verkligen...

Annars igår då... Jo, vi var inne till Jones MC och Fritid en sväng och skulle kolla lyktkåpa till crossen, men dom hade bara en som var jätte röd och svart, och det går ju inte, crossen är ju blå och vit... Så det hoppade vi över, så åkte vi till Jysk och köpte stolsdynor istället =) Så stog vi där och försökte välja mellan färgerna, men det gick ju inte så det fick bli fyra av varje istället ;P

Sen hemåt och gjorde mat... Sen var det bara att gå ut med hundarna och lägga sig framför TV´n och somna sen....

Idag har mamma varit här och vi har fixat med lite bilder åt henne, så fick hon lite mat från igår....
Sen så har bråk Harry varit igång också, mamma tog grinden som jag har in till köket och då passa Harry på at springa in där och bita Buddisen, så min älskade kisse haltar och har jätte ont =( Men efter lite gos och fjäsk från mig och mamma så känner han sig nog lite bättre nu iallafall... Men hundj*vel säger jag bara!

Idag ska vi kanske till Ribboda Mc och kolla om dom har nån lyktkåpa, Krister skulle ringa till dom och höra lite först... Men det vore kul att åka dit och kika...

Nej, nu har jag nog inte så mycket mer att skriva...
Men här kommer lite fler bilder....


Här är dag 4 när vi var inne på Borås Zoo, dom fina flamingosarna...


Och här är nån annan söt sak...


Och dom Arikanska vildhundarna såg vi aldrig, det var bara det här som fanns i deras ihängnad... Så där ville man nog inte trilla ner...


Och bara en massa rumpor fick vi se av Zebrorna...


Och den här elefanten var väl bara för söt, han grejade med sin snabel hela tiden...





Pappa elefant matar mamma elefant, sååå söta...


Mamman och sin två små barn.. Så söta så


Dom fina girafferna...


Så fin...


Och en söt kisse =)














Och den här stora saken satt mest och petade i näsan och sen kollade han och vred på fingret och sen in i mun =) Så söt...


Och den här lilla godingen tog på sig säcken han sitter på här och sprang runt och var spöke... Skit go verkligen...


Här är det lilla spöket... =)








Mamma Björn med sina två busfrön till barn...










Så, nu får det räcka för idag =)
Nu ska jag gå ut med hundarna innan Krister kommer hem...
Ha det så bra!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, du skulle kommit in till dagiset!!Jag jobbar ju där.

Kram :)

2009-08-26 @ 19:02:04
Postat av: Mia

Vilka fina bilder!!!



Speciellt elefanterna!



Jag får nog besöka Borås zoo nån gång, vi åker ju alltid till Köpenhamn men det kan vara skoj med något nytt.



Ha det gott,



Mia

2009-08-27 @ 08:21:40
URL: http://blogg.lekvira.se
Postat av: Anna

Vilka fina bilder! Spec. Lejonet :)

Hör av er när ni är i huset nästa gång, vi åker förbi hela tiden tycker jag. Men inte fan är ni där...hm...

Kram kram

2009-08-27 @ 09:05:53
URL: http://gumminasan.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja, det är klart värt att åka till Borås Zoo, dom har såå mycket fina djur och dom kommer fram till staketet när man kommer också =)

Sen har dom ju fler djur än det jag har lagt upp bilder på, men lata jag orkade inte lägga upp alla ;P



Anonym - Vilket dagsis? Och vem jobbar där? =)



Kram kram

2009-08-27 @ 10:05:26
URL: http://bigbeauties.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0