25:e Augusti... Bilder

Har egentligen ingen aning om vad man ska ta och skriva här på bloggen idag... Men jag har iallafall hittat sladden till kameran nu, så jag håller på att lägga in alla bilderna på datorn... Kanske orkar jag till och med lägga in ett par bilder här, fast det tar ju sån j*vla tid bara....

Igår så fixade Krister lite med crossen, han har ju köpt baklyse till den och så ska vi köpa en ny kåpa i fram med lyse också...
Sen så skurade jag väggarna i sovrummet igår också, det blev som nytt ;) Allt dregel efter lille Harry...

Ska försöka få tag i lite med kartonger idag tänkte jag, så jag kan packa lite mer grejer... Men det blir ju så trångt med alla kartonger överallt, som bara är i vägen... Men det är väl bara att stå ut antar jag =) Det är ju inte så länge kvar tills vi flyttar nu... Om mitt i flytten sen så ska vi på kräftfest också, fast det hinns allt med =P

Idag kommer Diesel och Ace till mig en stund också... För dom ska besikta lägenheten hos mamma, så hon kan få lite nya grejer...

Aja, nu orkar jag inte skriva nåt mer...
Men här kommer lite bilder från sommaren.... Men det blir inte så många, kan skicka med lite bilder i inläggen framöver...
Ha det så bra!!


Första dan nere vid Skara Sommarland... Harry springer runt och busar med "pipen" medans vi sätter upp förtältet...


Harry spanar på nåt.. Lilla Godingen!


Enzo älsklingen ligger i inhängnaden och är sjuk =( Min lilla plutt...


Här spenderade vi hela dag två nere i Skara...


Så trött blir man efter en heldag på Djursjukhuset...


Dag tre så var vi på Skara Sommarland... Vi blev liiite blöta jag & Sofia... Tur att man hade bikini på sig =P


Här åker Krister med oss också, Nicklas ville tydligen inte åka... Fegisen...


Vi igen...


Såhär glad ser man ut när man väntar på att få åka Gocart...


Här åker dom... Sofia leder, sen Krister och sen Nicklas och så nån annan bakom dom...


Sofia leder än, enda tills nästa kurva där hon snurrar lite och alla dom andra 5 åker om...


Sen efter Skara Sommaland åkte vi vidare till Borås, då hann vi till och med in på Tropic Center innan dom stängde, så där kollade vi på sånna här godingar...




Den var såå fin....




Dom här kobrorna var nog lite sura på mig och mitt blixtrande =P Men fina blev dom ;)


Den här hade så söt "näsa"...




Och så den här söta, som jag sååå gärna ville ta med hem... Tala om att jag fastnade hos den supersöta silkesapan...


Så underbart söt... Har nog ett antal kort på denna goding...




Och så den här äckliga saken, han har helt fyrkantigt huvud och han stirrade på oss hela tiden... usch... den var läskig...


Här är den igen...

Det får räcka för idag... *puh* va jobbigt det är att lägga in bilder... Speciellt när jag har en sisådär 500 bilder att välja mellan ;)
Ha det bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0