20:e Augusti... Veterinären

Ja, idag ska vi till veterinären med Enzo... Jag hoppas verkligen av hela mitt hjärta att dom säger att min lilla skrutt kommer bli bra... Det är allt jag vill...
Jag återkommer med hur det gick för Enzo hos veterinären lite senare...

Igår så gick mamma och jag en lååång promenad med Harry och Ace, så gick vi förbi cirkusen så att hundarna skulle få se alla dromedarer, lamor mm... Men tror ni att hundarna såg dom då eller?! Nee, dom är ju inte direkt smarta Harry och Ace =P Men så söta så...

Sen tog vi med Harry i mammas bil, och han hade svansen så långt upp på magen han bara kunde.... Men han kommer väl ihåg att "när vi åker bil med mormor så ska vi till den läskiga veterinären"... Sen åkte vi till Vinn & Finn, där det var två tjuriga tanter så glodde och pekade på oss, och så skällde Harry på dom och då skrek dom "håll käften!"... Tala om att dom måste ha haft en dålig dag...
Sen kom Krister och hämtade mig och Harry, så då åkte vi upp till huset så Harry fick springa lite... Och han såg såå lycklig ut när han sprang där över gärdet och skuttade... Det var så underbart att se honom så glad... Och det kommer han få göra hela dagarna sen om han vill =)

Sen hemåt och lämna Harry och hämta pengar så man kunde åka till affären då... Ja det var ju inte det lättaste kan jag lova... När jag kommer in och hämtar plånboken så ska jag ju försöka gå ut till bilen igen då... Men där var det stopp!! Enzo tyckte att jag hade varit borta från honom tillräckligt, så han stog som en stoppkloss mitt framför dörren och vägrade släppa ut mig igen =P Så det var bara att ta med honom, då var han nöjd lilla plutten...

Nej, nu måste jag ta och göra mig iordning lite innan Våra bästa år börjar, för sen bär det ju av till veterinären...
Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Issa och Ozzy

Vi håller alla tassar, tummar och tår för Enzo här hemma idag!!

2009-08-20 @ 12:06:42
URL: http://www.ozzys-blogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0