19:e Augusti...

Igår så var mamma här och vi drack cappuccino =) och fixade lite bilder till mamma, sen åkte vi ner till Kronhallskiosken och mamma bjöd mig på en stor god glass i solen =) Tack tack =)

Sen när Krister kom hem så åkte han och köpte pizza och sen efter det drog vi iväg till huset och fixade med lite stolpar... Vi ska dit idag igen och vända på dom... Det är ett jäkla krångel med dom där stolparna... *puh...*

Till helgen är det ju vulkanmarken också =) Det kan man ju inte missa även om det bara är mest skit dom säljer.... Och helgen efter det ska vi på Kräsftskiva hos Jimmy och Marie =) Det ska bli kul, och för att inte tala om gott ;P

Nyss så fick jag fram kameran och tänkte att jag äntligen skulle lägga in dom där bilderna, för jag har ju inte ens fått in dom på datorn än =P
Men vad tror ni händer då?! Data kabeln är puts väck... Kan inte fatta vart den har tagit vägen... Den finns verkligen inte och jag har letat överallt... Så jag hoppas verkligen att jag inte har lyckats packa ner den i nån kartong.. Fast det kan jag inte heller ha gjort för jag har inte packat ner nåt vid datorn än...
Men jag lovar, jag ska leta vidare =)

Men nu lockar TV´n med Våra Bästa År =P
Ha det så bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0