18:e Augusti...

Igår så ringde jag till veterinären, skulle ju boka tid för Enzos röntgen...

Så på torsdag ska vi dit, så mamma lovade att hon skulle följa med... Och usch... Jag är sååå nervös...

Lill skrutten har börjat halta också, hoppas bara att det inte har med resten att göra...

Igår besiktade vi ju Vilde Bill också... Det gick ju som vi hade tänkt oss =P Och innan besiktningen så var vi inne till Bil & Plåtverkstan och dom ställde inte lyset... Gratis vart det också =P

Sen efter besiktningen blev det McDonald´s och sen lite affärer som mamma skulle in på...

Sen åkte vi hemåt och när Krister hade kommit hem så ringde vi till mamma och frågade om hon ville ha Tacos, så hon kom hit lite senare...

Idag så blir det väl att åka till huset och fixa med stolparna igen... *Puh* Det är en hel del jobb med dom... Fast lite kul är det allt =P

Blev visst inga bilder idag heller... Men det kommer =)

Ha det så bra!!


Kommentarer
Postat av: Jenny Kjellberg

Hejsan Linda!

Nu var det ett tag sen jag var in här och kikade, verkar som det har hänt en hel del sen sist, husägare också, GRATTIS!

(hoppas du lägger ut nån bild ska jag gå in en annan dag och kika)

Synd att Enzo inte är riktigt kry, hoppas att det inte är något allvarligt!

Med mina busar är det bra, förrutom att Herkules inte riktigt gillar en del människor längre, skumt, han som alltid älskat alla, men men allt kan man inte förstå sig på här i världen!

Ha det toppen =D

Mvh Jenny

2009-08-18 @ 12:26:19
Postat av: Linda

Ja, det är skönt att vi äntligen har hittat ett hus =) Och det ska bli skönt för hundarna också =)

Enzo har också börjat med det... Dom kanske börjar bli tjuriga gamla gubbar =P

Japp, ska allt ta och lägga in lite bilder...

Hoppas allt är bra med er...

Kram

2009-08-19 @ 09:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0