17:e Augusti... Helgen

Ja, helgen har sprungit iväg alldeles för fort tycker jag.... I fredags var vi i huset och skulle fixa med stolparna... Så vi skulle ta bort locket på ett oljefat, och det  var ju inte direkt det lättaste kan jag lova... Efter det så skulle vi ha en en massa stolpar i fatet och sen på med olja... Det gick väl iallafall bra =P

Sen lördagen så skulle vi ju vända på stolparna, men vi hällde på mer olja och lät dom stå lite längre istället, sen blev det mat hos mamma =) pommes och kycklingfilé... Jätte gott...

Sen igår då, så var vi ju tvugna att vända på stolparna.. Jag nu duschad och så var helt svart efteråt, hade olja överallt verkligen, det var ju mindre trevligt =P Sen kom Kristers syster Birgitta och Jocke förbi och kollade på huset och sen kom pappa och Magnus också, dom hade varit på crosstävling hela dan... Men Magnus körde inte... Men han ska göra det den 21:a september så då blir det att åka till crossbanan och kolla på lillebror =)

Sen så kom Blom dit också... Han skulle kolla lite runt huset, vi ska ju dränera... Så han tyckte att vi ska göra det så fort som möjligt så vi kan börja i trädgården till våren och fixa... Så när vi flyttar in så ska altanen rivas, så vi kna dränera under och så ska vi fixa en ny altan lite senare...
Så blom ska gräva och fixa allt material åt oss så ska vi fixa resten....

Idag ska jag med mamma och ombesikta Vilde Bill också... =) Det blir ju en upplevelse =P

Nu blir det att gå ut med hundarna innan mamma kommer och hämtar mig...
Och ja =P Jag ska lägga in lite bilder... Såååå tråkigt att bara läsa, mycket roligare med bilder ju ;)

Ha det så bra!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej. Vi var oxå till erat hus en sväng men det va ingen där... Vem är Blom som ska dränera? Vi ska oxå göra det, fast Patrik ska göra det själv. Han har lånat en maskin.

Kram

2009-08-17 @ 16:20:15
URL: http://gumminasan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaha trodde det va en annan Blom. Vad får ni ge för det?

Kram

2009-08-17 @ 20:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0