12:e Augusti...

Igår var mamma och jag iväg till vårat hus och plockade lite hallon, sen åkte vi till "vinn & finn" som mamma säger =P Sen så kom Krister och hämtade mig efter jobbet så då åkte vi ner till pappa och lånade släpkärran, sen in till Örebro och köpte en hörnsoffa =) Så nu behöver vi inte ha med oss den traiga när vi flyttar, plus att det blir hundfritt i vardagsrummet sen =) Så det blir en odregglad soffa =P

Har ju glömt att berätta att jag har tatuerat Krister igen, förra veckan nångång var det... Så jag har tatuerat han på foten och på fingrarna... Lägger ut bilder lite senare...

Sen har jag ju en massa bilder från våran lilla semester som jag kanske kunde lägga upp ett par stycken av också... Men inte alla... Tror att det blev ca 500 bilder allt som allt... Och så mycket orkar jag inte lägga in här...

Nej, nu väntar TV´n och smörgåsen =P Kan ju inte missa "Våra bästa år"

Ha det så bra..

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja lägg in bilder =) Jag vill se vad ni pysslat med hihi

Kram kram

2009-08-12 @ 21:15:46
URL: http://gumminasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0