11:e Augusti...

Ja... Dagarna går allt bra sakta när man väntar på nåt kul =P Men nu är det ju inte så länge kvar tills vi flyttar... Så är det ju snart Vulkanmarken också, det ser man ju fram emot =)

Igå var Krister och Nicklas iväg och köpte en pelletsbrännare till oss... Och till helgen hade vi ju tänkt att sätta upp staketet runt tomten, men det blir att fixa pinnarna till staketet i helgen istället och sätta upp det helgen efter det... Så att det är klart när vi flyttar in...

Så var jag med mamma och Sofia till samhället igår så vi tog oss en varsin glass på Kronhallskiosken *Mmm...* Inga fel alls... I regnet =P

Just ja... Igår när Enzo och jag gick på promenad nere vid älven så hade jag en broms på mig som jag viftade bort och i samma sekund så ryckte Enzo till och knep ihop ögat så jag trodde att det var en broms som bet honom och jag fick inte kolla för honom...
Sen ca 1-2 timmar efter så satt han och mös i sitt hörn i soffan... Så då passade jag på att kolla... När jag hade öppnat lite så jag såg så var det ett ben efter ett djur som stack fram... Så jag gick och hämtade pincetten och när jag kommer tillbaka till honom för att "operera" bort benet så ser jag ett till ben och sen en kropp, han hade en hel gräshoppa i ögat =S fast benen satt inte fast på kroppen på den, så Enzo måste ju ha knipt åt massor så gräshoppan dog och tappade benen... Skumt... Och den var ju ca 3 cm plus benen som var lika långa.... Måste ju ha varit riktigt obehagligt att ha den i ögat... Man vet ju själv hur det känns att få en liten fluga eller nåt i ögat... usch...

Så packade jag en massa igår så nu har jag inga kartonger kvar att packa i... och det känns som om vi bor i en enda stor röra just nu... Kartongen och säckar överallt... Tur att det är över snart...

Så idag blir det att försöka dammsuga lite tänkte jag... mellan alla kartonger =P

Ha det så bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0